Satıcının ülkesi
İlgi çekici teklifler
Mercedes-Benz Actros 1851 LS Distronic PPC Spur-Ass Totwinkel
69 500 EUR
2021, 271000 km, 4x2, Dizel yakıt, 2-aks
Avusturya, Laakirchen
MAN TGX 33.520 6X4 TREKKER-BAKWAGEN COMBI + FASSI F4
Fiyat sor
2024, 1157 km, 6x4, Dizel yakıt, 3-aks
Hollanda, ANDELST
Mercedes-Benz Actros 2645 Bigspace / 6x2 / 285 dkm / Mirror Cam / NL-Truck!
63 800 EUR
2021, 285963 km, 6x2, Dizel yakıt, 3-aks
Hollanda, Tilburg
Man TGX
7 500 EUR
2008, 1457 km, Dizel yakıt
Polonya, UL. INŻYNIERSKA 2 A, 20-484 LUBLIN
Mercedes-Benz Actros 1845 LS Distronic PPC Spur-Ass Totwinkel
63 000 EUR
2019, 199000 km, 4x2, Dizel yakıt, 2-aks
Avusturya, Laakirchen
Mercedes-Benz Actros 1851 LS Distronic PPC Spur-Ass Totwinkel
69 500 EUR
2021, 271000 km, 4x2, Dizel yakıt, 2-aks
Avusturya, Laakirchen
Mercedes-Benz Actros 1851 LS Distronic PPC Spur-Ass Totwinkel
48 800 EUR
2020, 542000 km, 4x2, Dizel yakıt, 2-aks
Avusturya, Laakirchen
Opel Movano 150PK NAVIGATIE BE-COMBI LOADCAP 3-TON
Fiyat sor
2014, 176206 km, Dizel yakıt, 2-aks
Hollanda, LIENDEN
Traktör (Çekici araç), yarı römorklar ile ağır ve hantal yük taşıması için kamyonlardır.
Yarı römork kombinasyonu, trendir. Traktör, işlevselliğini ve uygulamaları belirleyen aşağıdaki yapısal elemanlardan oluşan bir araçtır.
Kabin, kaportalı yada kaportasız olabilir. Kaportalı kabin, trenler uzunluğuna herhangi bir kısıtlama olmadan genellikle Amerika`da ve Avustralya`da kullanılmaktadır. Avrupa'da ise kaportasız ve eğimli kabin üretilip kullanılmaktadır. Kaportalı kabinin motoru kaputun önünde ve altında olduğu için tamiri kolaylaştırmıştır. Eğimli kabinin motorunun altında ve ön aksın önünde yer almaktadır. Kabin yapısındaki fark, aynı zamanda eksen ve ağırlık merkezinin ağırlık dağılımı tespit eder ve bu nedenle, traktör ve tüm trenin stabilite ve kullanımını etkiler.
Hedef ve traktörün sınıfına bağlı olarak, kabin farklı boyutları ve modelleri olabilir. Bir kural olarak, uyku ve özel, kısa, gün (Sleeper) ayrılır. Yataklı kabin, çoğunlukla 2.3 metre (en yaygın Scania - 2,26 m) meyilli bir uzunluğa sahiptir, ancak 3.42 metreye (Uzun Cre Cab) kadar ulaşabilir. Bu kabin ranza ve ek donanım ile donanması sağlanır .Bunların yüksekliği 1.5 metreden 2.3 metreye kadar değişmektedir.Yataksız kabin, biraz daha kısa ve düşük, ek seçenek ve olanaklara sahip olmadan yaklaşık 1.5-1.9 metreye ulaşır. Kabin genişliği genel olarak 2,43 metre ile sınırlıdır. Tipik haliyle, uzunluğu her zaman (Scania'ya bakınız) 10-15 cm olarak yüksekliğinden daha büyüktür. Ancak, geniş kabinlerin çoğu bir küp formunun boyutları 2,3х2,3х2,3 metre olabilir.
Motor; bu traktörün en önemli fonksiyonel parçasıdır diyebiliriz. Toplam kütlesi, kapasitesi, yakıt tüketimi motor kapasitesine bağlıdır. Tır dizel motor ile donatılmıştır. Modern yakıt enjeksiyon teknolojisi, soğutma sistemi ve egzoz sistemi gücünü artırmak öncekine göre yakıt tüketimini azaltabilir. Buna ek olarak, daha sıkı çevre düzenlemeleri gerekli motorlar egzoz sistemleri nötralizasyonun donatmak için yapılmaktadır. Traktörler motor hacmi yaklaşık 9-16 litre kapasiteli olabilir, beygir gücü ise 230-750`dir (Kamyon Volvo, Scania için). Onların dönme momenti 3550 N / m ve 1000 h/dak`dır. Bu motorların kabiliyetleri(180 ton ve hub azalma) toplam 100 tona kadar veya daha fazla kilo artışı sağlar. Off-road sürüş, ağır yükler taşıma, yokuş aşağı hareket ederken, bu traktörlerin işlevselliğini en üst düzeye çıkarır.
İletim tekerleklere motor gücünü iletir ve genel olarak bütün trenin performansını etkiler. İletim PPC, tahrik akslarında, PTO oluşur. Şanzıman çift ve tam otomatik, mekanik, mekanik transmisyonlara ayrılır. Tabanı için manuel klasik mekanik kalır. Ancak, otomatik debriyaj ve yazılım seçenekleriyle bile debriyaj pedalı eksik olabilir, yani bunlar otomatik viteslidir. Duplicate yayınlar yakından 12-14 için yayınlar sayısını artırır ve verimlilik traktörler maksimize vites oranları ile .PTO veya PPC zaten bir frenleme kuvveti oluşturur ve retarder fren ile donatılmış birçok PPC yumuşak ve daha hızlı frenleme yapar.
Akslar ve dişli kutuları yük ve yük dağıtımı için sorumludur. Eksen basit mekanik vites kutuları veya takviye redüktör ile donatılmış olabilir. Bu genel olarak kitle artırır. Örneğin, tek dingilli traktör ve 250 beygir gücü basit vites ile donatılmış. 750 beygir gücü ile ve 150 ton ağırlığında tekerleklerin dişli olması gerekmektedir.
Eğer bu mekanik bağlantı traktör bağlantı parçasının aks yukarı doğru tanzim edilmiş ve bir yarı römork sağlar. Bir yarı römork bağlanması için bir delik ve 50.8 88.9 mm'lik bir boyutu olan dairesel bir metal plaka temsil eder. Bu cihaz aynı zamanda yolda manevra tüm treni sağlamalıdır.
Traktör ana üreticileri şunlardır:
- Daimler AG markalar Mercedes-Benz, Freightliner Trucks, Sterling Trucks, Unimog, Western Star, Fuso, BharatBenz
- Volvo Group markalar Volvo, Mack, Renault, UD Nissan Diesel
- PACCAR markalar DAF Trucks, Kenworth, Peterbilt, Leyland Trucks
- Volkswagen Group markalar Scania, MAN
- Dongfeng Motor
- Тata Group markalar Tata Motors, Daewoo Commercial Vehicle
- Hyundai Kia
- Toyota Group markalar Hino Motors, Isuzu
- Iveco Group markalar Magirus, Astra, Seddon Atkinson, Yuejin
Önde gelen satıcılar